miércoles, 1 de diciembre de 2010

Diferents posicionaments de productes de bellesa


EUCERIN és una marca de crema, sabó i altres productes de bellesa que té la particularitat que solament es ven en farmàcies. Aquest doncs és el seu posicionament en el mercat ja que d'aquesta manera s'atribueix a ell mateix una exclusivitat i una rpofessionalitat que els altres productes de la mateixa gamma no tenen.














DOVE com ja sabem, és una marca dirigida a la dona del dia a dia, una dona amb corves i que se'n sen orgullosa. Existeixen varis productes de la mateixa marca i tots s'enfilen en la mateixa línia. Les edats compreses a qui es dirigeix el producte són dones de 30 a 45 anys.






VICHY és una marca reconeguda per el seu eslògan "la salud tambien està en la piel" que el seu posicionament s'ha centrat, com eucerin, en ser un producte estel·lar en quan a la seva professionalitat i eficàcia. Dirigida a dones d'una classe mitjana alta i unes edats compreses entre els 25 als 45 anys. Sovint les consumidores d'aquest producte solen ser noies que cuidar la seva pell és sinònim de bellesa.





GILLETTE. Qui a dit que no existeixen prodcutes de bellesa cap als homes és que no ha probat la marca Gillette. Encarat a un públic mascuí de 25 a 35 anys, gillette ens presenta tota una gamma de productes destinats a l'afeitat. Home seriós però elegant que busca en aquesta marca una professionalitat ja arrelada d'anys anteriors.














I per els més joves i atrevits AXE presenta una franja d'edat que s'inicia molt tempranament. El seu posicionament es basa en la fantasia i la sexualitat. Una edat que abarca des dels 14 anys fins els 30.






TAMPAX. El producte en qüestió malgrat no ser exclusivament de bellesa han volgut posicionar-ho així. Si utilitzes els tampons Tampax la teva estètica serà més visible ja que et sentiràs lliure i segura de tu mateixa. Destinat a un públic molt jove,  en una franja d'edat dels 15 als 30 anys.







No hay comentarios:

Publicar un comentario